MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

01 listopadu 2011

it's a rising star

Lidé si rádi hrají na někoho jiného. Rádi předstírají, lžou a podvádějí. Místo toho, aby se k sobě chovali správně, tak se v duchu nenávidí a hrají si na přátele. Říká se, že si je spravedlnost stejně najde, ale já si myslím, že to tak není. Pořád jsou na světě takové bytosti. Pořád tu máme neshody a mám takové tušení, že to nikdy neskončí, ale nikdo není dokonalý...

Taky tak milujete tohle počasí? Už aby radši sněžilo, než bylo hnusně. Mám sníh ráda. V zimě se všichni mění. Jakoby se zažehnaly všechny problémy a všichni byli najednou tak hodní. A jen tak mimochodem už máme za sebou první čtvrtinu školního roku! Hip hip hurá! Víte, nikdy jsem nebyla tak vášnivou čtenářkou jako doteď. Hrozně mě to čtení baví. Každá kniha má svoji mimořádnou stránku. Nenašla by se žádná, která by se mi něčím nelíbila. Asi si říkáte, kdo je na té animaci. Je to 16-ti letá Janet Devlin, která se před 2 měsící objevila v X Factoru ve Velké Británii. Ona je skutečný zázrak! Není ani trochu falešná a její roztomilost mě dostává do kolenou! Její hlas je tak dokonalý! Ale nebudu se vám tady rozplývat, však vy si to podle nižších ukázek posoudíte sami. Možná bych mohla napsat nějakou recenzi, ale nejsem si jistá, jestli to dneska stihnu, takže asi ne. Každopádně si užijte zbytek dne. (Pusťte si nejdřív ten poslední cover!)

Žádné komentáře:

Okomentovat