MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

02 listopadu 2011

Lauren Kate - Pád

Autor: Lauren Kate
Originální Název: Fallen
Rok vydání: 2011 / v Americe 2010
Počet stran: 320
Nakladatelství: Knížní klub

Anotace

Některým andělům je souzen Pád... Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.

Názor

Upozorňuju, že názor může obsahovat spoilery!
Popravdě jsem od této knížky nečekala nic úžasného, když jsem si ji koupila. Ani jsem to neplánovala. Když jsem ji uviděla v knihkupectví Knížního klubu pod velkým plakátem, tak jsem si řekla, proč ji nezkusit. První pár kapitol mě nudilo. Čtení se mi prodlužovalo a četla jsem to čím dál pomaleji, ale když jsem se dostala k tomu, jak šla Luce na tu párty ke Camovi, tak jsem se do toho ponořila. Pád můžu rozhodně doporučit! Tato kniha se u mě nachází na prvním místě v mém žebříčku. Nechybí tam napětí, akce, humor a hlavně romantika. Celé je to vlastně okolo Luce, která už prožila několik životů a je odsouzena pokaždé umírat po polibku s padlým andělem Danielem. Mohla bych říct, že je to opravdová láska. Úplně mě dojaly ty poslední scény, když jí Daniel vylíčil celý příběh. Kniha tě pořád udržuje v napětí, že ani nevíš, kdo je ten dobrý a kdo je ten špatný. Můžu zdůraznit, že prostředí, ve kterém se Luce pohybuje se ideálně hodí k ději a postavy jsou dokonale vymyšlené. Více informací se dozvíte, až si tu knihu přečtete...

Žádné komentáře:

Okomentovat