MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

05 listopadu 2011

Where this world moves?

Cute-fairy-tale-fun-hands-photography-favim.com-196906_large
Už dlho som sa takto geniálne nenasmiala ako dneska na vtipných jedincoch.Intelekt niektorých ľudí ma privádza k zamysleniu a následnému smiechu.Nemám v pláne poúčať niekoho, ved každý si je strojcom svojho šťastia. Mnohí si kazia svoj život svojím vkusom, ktorý vidia na iných hviezdach a iný sa dajú na drogy a alkohol. Má to vlastne nejaký význam? Má? Ja ho nevidím. Tí, čo sa snažia žiť dobre a nikomu nerobiť zle, robia si z nich srandu a šikanujú ich. Robia im zo života peklo, kedže majú svoj život nudný a nevedia čo s ním. Musia sa púšťať do iných aby im preukázali svoju nadradenosť, i ked sú vlastne blízko nuly.A potom tu sú tí další, čo sa sťažujú na svoj život a o pár rokov prídu na to, že vlastne bol skvelý a pokazili si ho. Chcú v mladosti testovať alkohol, voľnosť a ako to dopadne? Koľko je teraz slobodných mamičiek a koľko štetiek? Nemala by si baba vážiť samu seba a nesprávať sa ako chudera? Trhá mi očami, ked vidím aj v realite niektoré teenegerky, čo nie sú ani na strednej a každé ich slovo je nadávka, každý týždeň nový priateľ a nová žúrka a neustále len alkohol a následne spáchajú samovraždu, kedže už fakt nevedia, čo so svojim mizerným životom.Áno, presne taký je krutý svet.Mnoho ľudí sa sťažuje na svojich rodičov a nadáva do nich, ked im nedovolia niektoré veci a chcú im dobre. A robia z toho problémy. Keby okúsili peklo, nevraveli by takto. Nesťažovali by sa neustále na niečo, čo je absurdné a nie sú posadnuté debilinami, ako niektorými hviezdami. Toto je už doslova choré. A ked sa vyjadríte a chcete pomôcť, len si vypočujete dristy o tom, aká ste blbá a o tom, aby ste dospeli. Ja dospejem, mám predsa 16, ale či aj ostatní jedinci, to je už na nich, ak dovtedy neskončia blízko nuly alebo ako obyčajné šľapky!
Mám tu pieseň, ktorá je inšpiratívna predovšetkým svojím textom♥

Žádné komentáře:

Okomentovat