MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

30 října 2011

myself...

Ať mi nikdo neříká že život je krásný. Ty písničky o tom že je mi lezou už krkem. V životě se musí bojovat, a to nic krásného není. A k tomu když v boji prohrajete, nepřejte si to. Jen pro začátek. Tímto bych vás také chtěla přivítat na našem blogu :) Jen pro orientaci - tento blog je hlavně o knihách, někdy nějaká ta recenze na film, a taky hudba :) Je to zvláštní. Ještě před prázdninami jsem skoro vůbec nečetla. Netuším proč, ale zjistila jsem že knihy jsou úžasnější než filmy a všechno okolo. Jako kdybych se soustředila jen na všechno kromě knih. Vážně. Možná jsem dokonce přes prázdniny našla sama sebe. A to s tím asi trochu více souvisí. Blogspot mě napadl založit asi proto že se mi zdá více osobnější. Mám blog na servru blog.cz, ale to tady máme všichni (myslím adminky). Ano o celebritě, seriálu...Chtěla jsem prostě nějakej ten svůj koutek, kde bych se mohla vyzpovídat. A to myslím že všechny tady z nás :) tohle bylo tak sice nezajímavé povídání, ale nenapadlo mě nic lepšího..:D
                                                              Lens

Žádné komentáře:

Okomentovat