MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

12 listopadu 2011

example go go go !

Když je člověku 15, tak začíná opravdu žít jiným životem. Hledáme samy sebe, snažíme se na sobě najít nedostatky a naopak posilovat naše přednosti. Aspoň takhle by to mělo být. Začínáme si uvědomovat, že život není jenom o škole, do které budeme chodit ještě spoustu let a rodičích, kteří tu pro nás vždycky byli a budou, ale život je také o zábavě a měli bychom si ho začít trochu užívat. Mně bylo 15 nedávno. Nastává mi takové to období, kdy začnu chodit do klubů bavit se, tancovat. No však vy víte, co myslím. Možná tam potkám někoho, s kým si i budu rozumět. Kámoška mi řekla: "Jak už jednou začneš, tak nebudeš mít jedinný volný pátek a sobotu." Včera jsem byla v klubu poprvé, ale teda tam to bylo strašný. Říkala mi to i kámoška, že tohle není opravdový skvělý klub, jak všichni říkají o klubech. No ale samozřejmě nezapomínám na školu. Nemyslete si, že jsem nějaký rebel, který každý den někam chodí, kašle na školu, kouří, pije atd. Samozřejmě si někdy jednu skleničku dát můžu, ale ne se opít do němoty že? 
Když jsi na tanečním parketu, tancuješ a soustředíš se jenom na hudbu, zapomínáš na ty špatné věci a užíváš si to. To je na tom to nejlepší. Zapomínáš na to, jestli se ti líbí někdo ze školy a zapomínáš na problémy s učiteli. Měli bychom se soustředit hlavně na sebe a ne se řídit podle ostatních. Takhle se ničemu nenaučíme.
Od 15 jsem zjistila, že i ty nejhorší lidi se můžou proměnit svým způsobem v ty dobré. Například jedna blondýna, o které jsem prohlašovala, že je hrozně pitomá a všichni ji nenávidí, tak se ukázala, že se s ní dá bavit, jenom je to její styl humoru a nechce tím někoho urážet. Dokonce jsem si s ní i pokecala.
Každopádně se hrozně těším na 26.2.2012. Mám doma lístek na Exampla! Miluju jeho songy! Poslední dobou jsem hodně začala poslouchat House, Electro a takové ty styly, dokonce i Dubstep, což fakt nechápu, ale budiž. Jinak jsem nemocná, ležím tu v posteli s teplotou, nemůžu mluvit, ale jinak se mi daří celkem v pohodě.
Cathie.
x

Žádné komentáře:

Okomentovat