MENU

Home Deník Knihy Hudba Na téma

14 listopadu 2011

I want back in time..:(

TOTÁLNĚ mě dostala historie. Jane Eyre. Nekrásnější film který sem kdy viděla. A teď moment - dnes jsem si koupila knížku , takže se budu cítit zase dobře ♥ Ten příběh mě absolutně dostal. Chci žít alespoň v 18 nebo 19 století - prosím. Strašně by mě bavilo se vyjadřovat, no prostě mluvit trochu jinak než v téhle době, prožívat lásku jako nejdůležitější věc v životě. Chci tam! Možná si o mě budete myslet že jsem trochu padlá na hlavu, ale mě tenhle svět vůbec nebaví. Chci aby se knihy psali ručně, v tom byla ta krása. Láska se prožívala úplně jinak. Nehledělo se na bohatství, nehledělo se na chyby, byla to opravdová Láska, kterou myslím že v této době už nenajdeme. Samohřejmě - vyjímky potvrzují pravidlo. Ale přímo takovou lásku nenajdeme, ač se pokusíme sebevíc. Charlotte Brontë - máš můj velký obdiv. Takovou krásu nejde vyjádřit slovy, ale tys to dokázala. Svět byl možná krutý k lidem který si to nezasloužily, ale teď je taky, a předtím byl mnohem méně. Chci stroj času. Takže, kdo by mi chtěl něco dát, tak víte co. Ikdyž je to nemožné.
“I do not think, sir, you have any right to command me, merely because you are older than I, or because you have seen more of the world than I have; your claim to superiority depends on the use you have made of your time and experience.” 

Žádné komentáře:

Okomentovat